tidig morgon ?

Jag somnade redan vid 21-tiden igår kväll och blev väckt av ett telefonsamtal vid midnatt. Efter det kunde jag inte somna om. Bestämde mig för att läsa om "Om jag kunde drömma" för att ha något att göra. Inte för att jag läste ut den på bara några timmar, men ett par kapitel hann jag med åtminstone!

Fyra imorse åt jag frukost medan jag tittade på smallville. Passade på att springa på crosstrainern ett tag medan jag kollade på än ett avsnitt.

Gud vad skönt att det ser ut att bli en solig dag idag också. Och nog sitter det fint med en kopp kaffe på morgonen. Men nu är det nog dags att duscha!


Nu är det två timmar kvar tills jag ska till stallet. Undra hur trött jag kommer vara sen!

Kommentarer
Postat av: f

söt hund!

2010-04-14 @ 21:42:17
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback