Fireflies

En perfekt pepplåt för mig. Kände mig på kasst humör för bara en halvtimme sen och det är redan bättre. Musik på morgonen sätter igång någon sorts positiv reaktion för mig. Fattas bara en skön dusch, än en kopp kaffe och sköna kläder så blir det nog så bra som det kan bli just nu!

Den här dagen blir nog lite småtuff eftersom jag bestämde mig för att dygna. Förvånande va? Jag fastnade i slutet av säsong 7 av smallville och kollade även ett par avsnitt in i nästa också. Var helt enkelt lite för spännande för att jag skulle kunna gå och lägga mig mitt i allt!

Senare ikväll ska jag åka till Jimmy och Hannah. Vi ska bland annat fira henne eftersom hon fyllde 19 år i onsdags!


Grattis Hannah
, raring <3

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback