år 2009

J A N U A R I


Jag såg twilight och bestämde genast att jag skulle köpa böckerna någon dag.


En råttkull flyttar in tillfälligt och jag köpte även 2 råttor från Malinmalin.

- berättade om våldtäkten...



F E B R U A R I


Fyllde 18 år! En stor händelse i livet, right?


Träffade Daniel från idoljuryn och dejtade(?) galningen Sebastian.

- polisförhör ang. våldtäkten.



M A R S


Red för första gången på riktigt länge! Och härligt var det.


Fotograferingdag med Åsa, försäkringsgubbe ringer, fotograferingsdag med Isabelle.

- earth hour


A P R I L


Första krogrundan någonsin! Som slutade med att jag vaknade hemma hos någon helt okänd människa och massor av minnesluckor.. Men roligt var det ändå :>


Fler fotograferingsdagar med Åsa + grillfest!

-
Piff och Puff fyllde 1 år


M A J


Filmade happyville med Caroline och Louise!


Fixade mobilabonnemang, vilket jag har fått ångra senare! Student/avslutning
+ jag började rita drakar på allvar!


J U N I


Fick en hel del pengar från försäkringen pga våldtäkten. Killarna fick dock aldrig något straff, de jävla kräken.


J U L I


Köpte en nikon d80, ett flertal objektiv + en splitterny dator som jimmy byggde.


Ronja gick bort.. <3 + Hela familjen klättrade uppför blaxås + junsele.


Härlig utgång med trevliga flickor! :D


A U G U S T I


Köpte en ritplatta som jag har använt flitigt! + Dessa böcker kunde äntligen inköpas.
Puma avled... <3


S E P T E M B E R


Patrick avled.. :c

- Läste ut twilightserien


O K T O B E R


Lämnade ES08c <3


Påbörjar praktiken på tunalids ridklubb + halloweenfest.


N O V E M B E R


En minst sagt skakande upptäckt.. ._. Detta var en period jag faktiskt tog mig igenom bra.. Det är nu först i efterhand som allt känns fruktansvärt tungt.. :/ Berättar ej vem fadern är eftersom jag respekterar honom.


Upptäckte att jag inte tålde lukten av kaffe överhuvudtaget. Nyrenoverat KÖK.

- abort... :c


D E C E M B E R


Åsa fyller år. :D

Kommentarer
Postat av: Alexandresen

ska du ha barn?

2010-04-12 @ 09:29:52
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: Alexandresen

sv: det kan jag förstå. huvudsaken är den att du ska må bra. Det kommer fler möjligheter senare i livet då du kanske skaffar barn och behåller det :) Hur är det annars med dig? =) Kram

2010-04-12 @ 09:37:20
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: Alexandresen

sv: jo jag förstår dig. Vill du berätta varför du gjorde som du gjorde? Du behöver inte berätta om du inte vill. om du vill och inte göra de här så kan du maila det. Jag hoppas att du snart blir bätre :) Kram

2010-04-12 @ 17:02:20
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: ECVADOR

grrr på ROBERT.P

2010-04-12 @ 18:09:41
URL: http://ecvador.blogg.se/
Postat av: ECVADOR

positivt ofc :D

2010-04-13 @ 00:03:03
URL: http://ecvador.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback