Vinterkyla

Det var rysligt kallt på väg hem från bussen idag. Usch vad jag ogillar vintern! >< Missade alla lektioner idag är jag rädd. Första bussen åkte förbi mitt framför näsan på mig och sen fick jag en alldeles för sen skjuts av pappa till gymnasiet! Shit vad jag tjatade och han höll på med annat. Slutade med att jag var ungefär fem minuter sen. Det räcker för att tvångstankarna ska sätta stryptag på mig ><

Träffade softiga människor iaf och hade rätt roligt under tiden jag var i skolan ;D Snacka om att detta var en "back to life" upplevelse xD


Till och med bruket kan se vackert ut ibland :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Svar: hihi, vad vet jag om ormar egentligen? ;) Tack :)

2009-01-07 @ 16:10:00
URL: http://dinisabelle.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback