Shoppingdag

Skolan var hur seg som helst idag. Vi har börjat med riktiga ämnen.. MPR, SV, ENG och HI idag, men det var endast en massa snack! Jag vill inte lyssna på betygskriterier, jag vill jobba! Sjukt jobbigt att sitta med myror i brallan på en sån där lektion, nädu. Nu vill jag börja plugga.. Inte lyssna på döbabbel :D

Efter skolan var det shopping. G-festen på fredag har nämligen temat "grönt är skönt", och jag har inte ett enda grönt plagg. Men nu har jag det! Har köpt kläder och skor för sammanlagt 1600 kronor ^^ Fan.. Nu ser jag fram emot festen :D Ska slänga på mig allt igen senare ikväll och lägga ut ngn bild :) Allt som saknas nu är nått grönt hårspänne/snodd/örhängen och så grön ögonskugga/nagellack xD

   

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback