Marknad & sjukling

Marknadshelgen och g-festen var helsjuk och jätterolig! På gfesten tappade jag mobilen i toaletten, klantigt nog, men nu ett par dagar senare har jag fått igång den igen. Nu vet jag istället inte vart sim-kortet är >< Den kan ligga hos Christian, så det återstår att se. Massa skoj var det på gfesten iaf, även om killarna var lite våldsamma på dansgolvet ^^ På marknaden hade jag helkul med Åsa, Christian, Andreas, Jimmy och Hannah! Så hiiimla roligt var det. Och idag har jag även varit tillbaks på marknaden och köpt lite prylar.

Nu är jag sjuk. Ont i halsen, snörvlig, rethosta, slemäckel och massa nysningar. Sjukt jobbigt, för jag har ingen röst heller. Får se om det blir skola för mig imorrn. Kan tro att jag måste sjukskriva mig, för nu är det verkligen illa :/


Klädseln för helgen.

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback