Engelska glosor

Sitter nu här och tränar på våra engelska glosor.. Det är bara nio ord tror jag, men dom är rätt komplicerade. Kan bara säga en sak. Glosboken is the shit! :D Orden fastnar som sjutton och sitter där åtminstone så länge det behövs ;)

Länk till glosboken


Måste även passa på att berätta om en otroligt gullig händelse med Puff alldeles nyss. Jag upptäckte nämligen att han kutade runt och letade efter bäddmaterial, så jag plockade fram en gammal metro som jag rev remsor av. Han kollade jättenyfiket medan jag rev och sen när jag la ner dom på sängen så grabbade han tag i den han tyckte såg bäst ut och släpade med sig den heeeela vägen till buren. Sen, bortskämd som han är, satt han och väntade i luckan medan jag räckte honom remsa för remsa tills alla låg prydligt lagda på burbotten. Nu när jag sitter och skriver så bäddar han för fullt i det lilla huset och snacka om att hjärtat smälter :'D


Här sitter sötnosen :*

Kommentarer
Postat av: Åsa

glosboken är bäst!

2008-09-24 @ 13:15:35
URL: http://asajuntti.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback