Min dag

Den här dagen har varit relativt lugn. Kom iväg till skolan i rättan tid efter den tråkiga upptäckten imorse, och sen hade jag prov om boken Ondskan på svenskan. Gick nog bra. Älskar ju både boken och filmen, så jag är ganska insatt i handlingen och har en hel del åsikter om både och. Skittrött på matten idag igen.. Shit, måste jobba hemma xD

Imorrn ska jag ta med min sista råttbäbis till skolan eftersom hon ska säljas efter skolan. Jag ska hoppa på x-tåget direkt efter skolan för att möta Kickan där. Kommer sakna stumpan sen :(

På lördag ser det ut som att jag och Anna ska hitta på nått för första gången på en tid :D Ska bli überkul tror jag! :) Blev inget partaj denna helgen, så jag antar det dröjer innan jag träffar Norre. Men det gör väl inget xD Fan vad 'desperat' jag känner mig.. Jag vet ju inte ens om han känner liknande för mig.. Iofs var det han som visade intresse för mig :>

Ciao! :*

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback