Hemmadag

Mår så fruktansvärt illa med ont i magen, huvudvärk och yrsel att jag blir hemma idag :/ Har massa peeps som smsar och frågar vart jag är hela tiden nu, men jag har inte ett öre på mobilen så jag kan inte svara :o

Blir en pluggdag hemma istället, också ska jag passa på att städa ur terrariet och försöka hjälpa pappa att bära ut det i garaget eller nått.. Sedan ska vi flytta in en säng till på mitt rum där Billy ska bo ett tag framöver. Vet inte hur länge, men det är massa tjaffs hos honom så vi ska vara som en tillfällig(?) fosterfamilj för honom.. :>


Zeke, vår underbara blandisschäfer på bilden :>

Kommentarer
Postat av: Anonym

peeps?

2008-11-10 @ 10:41:24
Postat av: Nathalie

Peeps = Slang för People

2008-11-10 @ 11:04:26
URL: http://andresen.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback