Great day

Den här dagen har varit hyfsat bra tycker jag ;D Inte alltför jobbig skola. Började 9 med datorprov, som var lätt, och slutade 14:55 med en film :> Myspys. Väl hemma spenderade jag och Eimi tiden genom att kolla på Teeth, en film som handlar om en brud som har tänder i fittan XD Och JA, hon bits ;) Speciellt om hon inte är med på samlaget ;O

Vid sjutiden åkte vi iväg på bio iaf, highschool musikal 3. Helt okey film egentligen, men alldeles för smörig för min smak ;> Fick även vänta 40 minuter för länge eftersom filmen blev sen >< Hur svårt kan det vara att starta en film rätt tid?

Idag har vi haft foto på skolan. Jag, Maja och Fia fotade rörelse på varandra. Kan bli hyfsat kul att se resultaten på detta. För vi gjorde en hel del knepiga grejer XD

Nu snart har jag tänkt att plugga lite och sen sova.

  
På första bilden är min supervackra ljusstake i drakformat, och på nästa är min gullige råtthona Shiro :>

Kommentarer
Postat av: Åsa

bio med norre?! :) låt hoppas! ;)

2008-11-26 @ 12:02:17
URL: http://asajuntti.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback