Upprop 11:30

Jaha här sitter jag med blött hår för att hinna skriva en sväng innan jag ska ta 10:25 bussen in till stan till uppropet på bromangymnasiet. Det börjar kännas lite nervöst nu faktiskt, jag vet ju inte ens exakt vart jag ska gå! Och ändå har jag varit på upprop tidigare. Men det var ett år sen ^^ Haha. Jag har ungefär 40 minuter på mig att bli klar nu, så det är iaf ingen brådska. Hmm, måste se sjukt roligt ut när jag sitter här halvnaken med en turban på huvudet, men det ska vi inte gå in på!

Önska mig lycka till! :D

Kommentarer
Postat av: johanna

God morgon! Gillar du smink? Bli medlem och få ett gratis presentkort på Kicks.

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=103207

2008-08-25 @ 09:55:58

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback