Hölick med foto&film

Nu har jag fått nått himla papper där det står att hela nya foto&film-gänget ska åka ut och övernatta på Hölick xD Undra just vad dom har tänkt hitta på för oss nudå? Lekar och massa har jag hört talas om.. Är det här den s.k nollningen som det pratas så himla mycket om? Well, jag är inte rädd :D Kom 'an bara xD Antar att det blir någorlunda roligt att leka med de stora/små barnen :>

Här är en bild på vad man ska ha med sig. Inte världens bästa kvalité, men man ser väl vad det står? XD



Kommentarer
Postat av: Åsa

Nollning heter det för treorna :P man nollar inte dom som kommer in, man brukar hitta på jävelstyg ändå, men det kallas nå annat :)

2008-08-21 @ 11:29:53
URL: http://asajuntti.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Som jag sa, så vidarebefodrade jag bara vad JAG hört ^^

2008-08-22 @ 16:52:02

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback