Fredagsmys

Jag kan ju inte låta bli att berätta om fredagsmyset med Christian den här helgen. Vi åt hemlagat hos honom och gick på bio och såg batman. Man kan ju inte låta bli att tycka jokern är störtskön xD Fy fan vad roligt jag hade. Han med myntet däremot var äcklig. Gillade inte att han blivit av med halva ansiktet :P Äckligt öga XD Det var jättemysigt iaf, och måste göras om igen. Men den gången är det isf jag som bjuder ;) Jag övernattade iaf och åkte hem vid fem idag. Vilken äkta slappdag det varit idag alltså! :D Myyyys <3 Sen såg jag på tv med mor & far också, och fick en halv cider av mamma. Den satt fint :P Fan.. Nu är jag kaffesugen. Ska svara på ett sms från Christian nu. Ciao :D

Visst ja. Lovade er en bild på tjockråttans mage :


Hon ser tjockare ut i verkligheten :O

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback