Återigen helg

Ja nu är det helg igen. Skönt, skönt. Men är det egentligen någon skillnad? xD Nej inte än kanske. Men nästa helg kommer antagligen kännas underbar. Vet du inte varför? JO! För nästa vecka börjar skolan, och det kommer vara skönt med en s.k ledig helg. Fan vad jag är konstig. Här har jag varit ledig nästan ett helt sommarlov, också längtar jag redan efter helgerna.

Den här veckan har varit mysig iallafall. Men helgen blir nog lite misslyckad.. Inga fester, eller andra roliga aktiviteter som jag hoppats på. Fail. Well, får klara mig utan sånt då även om det känns lite dumt. Men fan det är inte långt kvar tills jag är arton, och då kan jag dra till krogen så mycket jag vill! :D Jimmy har lovat(?) att han ska följa mig första gången. Han skryter om att han känner till de godaste tjejdrinkarna och liknande. Undra just vad han menar, ska han bjuda eller ska han bara hjälpa mig välja? ^^ Aja, det blir säkert jätteskönt att ha sin äldre bror med sig som beskyddare när man är ny i trakten :>


Nedan är en bild jag fick av min kompis Olsson :> Jag redigerade den lite och tänker nu showa med den här och göra lite reklam för den "framtida fotografen" ^^ Texten har jag lånat. Minns dock tyvärr inte vem som skrivit den.


Kommentarer

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback