funderingar

Jag funderar på att börja skriva här igen :> Rita lite mer på ritplattan, uppdatera osv.

Tycker att det är så jäkla roligt att läsa om vad jag gjort tidigare. Jag förändras hela tiden har jag märkt. Förhoppningsvis till det bättre. Känner då att jag börjar utvecklas till en starkare och mer självsäker person. DET är jag glad över!

Helgen har varit förvånansvärt bra, med tanke på vad som hände i fredags. Som jag har oroat mig för hur jag skulle må efter detta! Kan säga att jag inte lever upp till förväntningarna. Jag är alldeles för glad för att det ska vara sant. Jag måste verkligen ha gjort det rätta!

Börjar bli dags att pallra sig tillbaks till stallet iaf. Men först måste jag låta kroppen återhämta sig efter operationen. Ska ringa dit och höra hur dom tycker jag ska göra. Jag ska ev stanna hemma den här veckan eller så ska jag dit men jobba sparsamt och ta det lugnt den här veckan.



Kommentarer
Postat av: Fredskronk

Vore väldigt trevligt om du började skriva igen faktiskt.

2009-12-01 @ 17:45:37
URL: http://Www.fredskronk.se
Postat av: Alexandresen

Jag har saknat din blogg.

2009-12-04 @ 19:27:58
URL: http://alexandresen.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback