16 mars


Nu sitter jag här och funderar igen. Vet inte om jag borde skratta eller gråta. Idag har vi nationella provet i engelska. Muntligt dessutom. Ser verkligen fram emot det ... eller inte. Men ska väl bli skönt att ha det gjort antar jag.
Fick veta senare att vi inte har nationella idag. Vi har det imorgon. Typiskt. Fick sitta i skolan i mer än 3 timmar och rulla tummarna.

Den här helgen har till större del varit bra faktiskt. Har inte varit så glad på länge! Älskar verkligen min storebror, det är du som gjorde min helg! Sen att han har en så underbart go flickvän gör knappast saken sämre. Tvärtom! Hannah du är då för go du också <3

Känner mig fruktansvärt trött nu. Var inte så lätt att somna inatt. Upp med hakan och klapp på huvudet så orkar jag nog, hähä.


Jag och min käre storebror <3

Två snobbiga killar ~25 står i kön på ICA. De har varsin korg med matvaror. Längre fram står en äldre kvinna och packar ner ekologisk mjölk i en tygkasse.
Kille 1 (lågmält): Om man kan kosta på sig ekologisk mjölk har man väl fan råd med plastkassar också.
Kille 2 (skrattar): Det var typ det snålaste jag någonsin sett. A-kassan är väl slut kanske… Hon tror väl korna blir gladare av det kanske…
Kille 1 (lägger upp en fläskfilé): Inte den här i alla fall.


Två svenska tjejer ~18 sitter och fikar med den enas föräldrar. På väggen sitter en lapp på franska.
Pappan: De tar inte checkar här.
Tjej 1: Vadå, serverar de inte folk som kommer från Tjeckien?
Pappan: Men åh! Sånt säger man ju inte högt!
Tjej 2 (diskret till tjej 1): Nää, jag tänkte att det för en gång skull inte skulle vara jag som sa alla dumma kommentarer. Fast jag tänkte samma sak…


Två små flickor ~9 byter om.
Flicka 1: Åh, jag ser så tjock ut i den här baddräkten. Visst gör jag?!
Flicka 2: Nej då.
Flicka 1: Jo, det gör jag! Jag ser jättetjock ut. Tjock tjock tjock…
Flicka 2 (tar ett steg närmare sin kompis, mycket hotfullt): Nej, det gör du inte. Om du inte slutar svamla snart så DÖDAR JAG DEJ!!!

Texter från tjuvlyssnat. Så jävla bra! XD

Kommentarer
Postat av: Cristian

Haha :) Äsch, du är för snäll.

Allt är bra med mig, njuter av en dag fylld av... ledighet. Behöver det verkligen.



Allt bra med dig?

2009-03-16 @ 15:49:39
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Cristian

Åh, jag minns de där tiderna. Då man råkade komma till skolan för tidigt. Och inte orkade gå hem och sedan komma tillbaka. Då satt man bara där eller gick runt och gjorde ingenting. Jag brukade dra till datasalen och försöka hacka mig in på msn men de hade alltid blockerat det. Haha :) Gamla goa tider.

2009-03-16 @ 16:54:08
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Eimi

Vi har ju eng-nationella imorron xD

2009-03-16 @ 19:06:47
URL: http://eimisnell.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback