Catch the moon

Äntligen en kamera där månen inte bara blir en ful liten prick xD Måste köpa objektiv och få lite snygga bilder på månen ;>



Nu sitter jag här och kopplar av med musik bara. Har mensvärk som sjutton och knarkar värktabletter. Gud vilket dåligt humör jag var på igår! Men pappa var så sjukt dryg hela tiden.

Senare ikväll vid 19 ska jag göra följe med Anna till tjejkväll hos Caroline. När jag ändå är där skall jag även hälsa på råttan jag antagligen kommer plocka hem. Det ska iaf beställas pizza, kikas på film och svulla godis hemma hos Caroline. Kommer nog bli jätterolig. Ska se till att ha med mig kameran och fota lite! ;D

Ciao!

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback