välkommen tillbaks till verkligheten!

Först och främst måste jag tacka för de kommentarer jag fått. Tack! Jag hade räknat med att alla läsare vore borta vid det här laget, men se på fan att vissa är kvar. Det glädjer mig verkligen. Det är såna läsare man ska vara rädd om.

Eftersom jag hamnade i en situation ett tag så har jag varit sjukskriven från jobbet i flera veckor nu. Idag ska jag tillbaks för första gången på länge! Undrar just hur det kommer kännas att kasta sig in i arbetslivet igen? Typ, välkommen tillbaks till verkligheten?

Ser verkligen fram emot att få börja jobba igen. Jag har blivit väldigt rastlös av att inte göra nånting, men ändå var jag så sliten att jag inte hade orkat ändå! Konstigt läge det där. Man vill jobba. Är till och med sugen på att jobba, men så är man för slut i kroppen för att orka det iallafall.



Den här helgen har varit otroligt underhånnande och trevlig. Måste då säga att det är omöjligt att ha tråkigt när man umgås med två trevliga grabbar.
Berättade för bara något inlägg sedan att Johan varit med om en otäck händelse, och det var väl då det hela startade. Har nästan bara umgåtts med de här grabbarna sedan dess. Eftersom Johan var ensam hemma hela helgen så bestämde vi oss för att bo där alla tre! Jag visste inte att man kunde ha så kul som ensam tjej med killar faktiskt. Det var nästan så man kände sig som en karl när man väl kom hem igår!

Eller inte. Men Simon och Johan kanske känner sig kvinnliga nu, vad vet jag?

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback