Fullständigt slut!

Nu är jag helt slut i kroppen och i huvudet. Och det säger jag efter att jag vilat i en timme. Jag har träningsvärk, varför tänker jag ej gå in på och så är jag jättetrött i huvudet..

Idag hade vi foto första lektionen. Jag, Emma och Agnes fick gå ut i skogen och knäppa en massa eftersom alla vi missade när dem andra gjorde det. Fasligt roligt! Vi hade hur kul som helst, och det var skitkul att fotografera.
Slutade inte förrän 14:55, men vi fick sluta lite tidigare eftersom schemat nyss ändrats.. Igen!.. Dagen har gått jätte fort enda fram till vår mattelektion, som gick hur långsamt som helst.
Matte är seriöst det enda ämnet där jag behöver lite lugn och ro för att orka jobba. Tror ni jag fick göra det idag? Nej fy sjutton vilken babbelklass!! Kunde nästan inte få ett skit gjort, och inte fick vi sitta ute heller
^^'


Jag och söt-Piff.. :)

Kommentarer
Postat av: Åsi

inte bra att hamna i en babbelklass, men var glad att den inte är som min iaf! :O <3

2008-09-18 @ 21:08:49
URL: http://asajuntti.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback