oj oj, dålig uppdatering :D

Ganska galen helg. I torsdags festade vi för fulla muggar! Blev lite överdrivet vissa gånger, men gud så roligt vi hade! :D Finns några små negativa händelser, men låt oss fokusera på det positiva istället ;) Gött med grillfest för fan!

Jag hade 8 stycken smirnoff tillgängligt, drack dock 'bara' 7 stycken xD Min sista har jag väl förvarad hos min vän ;D

I fredags var jag nåågot bakis, men somnade om igen och nästa gång jag vaknade var jag pigg som en mört :> Nästan xD Tog det lugnt i solen hela dagen och återhämtade mig.
  På lördagen har vi städat gården jag, mamma och Isabelle. Jobbigt som fan, men skönt i solen även idag :D Vi fick massor gjort, men kan säga att det finns en hel del kvar att städa xD

Idag har jag fotograferat med Isabelle och senare på dagen var jag med Åsa <3 Vi hade fett kul. Åt glass på möljen och fick sällskap av Jesper en sväng :> Det var trevligt ^^ Sen gick vi hem och kikade på ett idolavsnitt och chillade.

Kommentarer
Postat av: Frida

Varför är du inte i skooolan?

2009-05-04 @ 19:37:00
URL: http://frida-eriksson.blogspot.com

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback