vet inte vad fan jag ska göra, vissa gånger

De gånger då allt känns helt jävla knäppt och snurrigt i skallen. Jag förstår mig inte på mig själv längre. Det är så förbaskat jävla jobbigt att jag inte klarar av det här med killar och kärlek längre. Har fan lika mycket känslor som en dö fiskjävel! Varför känner jag så? Visst. Jag kan tycka om någon.. Men det går inte känna djupre känslor numer. Mitt hjärta är helt fuckat och har fullt upp med annat tydligen. Sen plågas man av mindre roliga minnen också. Jaja skitsamma. Jag är väl bara inte redo för nått riktigt jävla förhållande. Spelar ingen roll om jag vill eller ej, det går inte för det. Får ta det lilla lugna, bromsa litegrann och se om känslorna kommer tillbaks med tiden. I värsta fall skjuter jag huvudet av mig, hoppar framför bilarna eller tåget eller nått annat sånt där roligt. Haha inte seriöst. Men ska jag vara en kallfisk hela tiden så är det fan inte värt att stanna här. Jag är ju förfan helt jävla död i både hjärtat och själen. Äcklig...


Tumme ner till allt nu va!

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback