djurförsök

Jag har tänkt på en sak. Eller ja jag har tänkt på detta många gånger. Vem gör inte det?

Tänker på de stackars djuren som får stå ut med alla våra djurförsök. Människan testar fan till och med SMINK på djuren. Är inte det lite sjukt? Sen har jag en superbra ide också. :D (A)

Vi kan börja göra alla försök på människor! Brottslingar till exempel. Såna som förtjänar lite skit och allergiska reaktioner. Djuren ska inte lida för att vi ska få mediciner eller smink. Det tycker då inte jag. Det kan hemska människor få göra istället. Eller så kan man börja betala människor så dom ställer upp som försökspersoner. Äh.. Jaja. Djuren borde inte behöva lida för vår skull iaf.


Hemskheter. Ge mig alla råttor och musar så ska jag ta hand om dom <3 :C

Kommentarer
Postat av: Mandy

Hello :P haha ja jag har en hel del som du ser ^^



Läget med dig?

2009-03-18 @ 23:33:16
URL: http://amandarieem.blogg.se/new
Postat av: Mandy

Ja gör det du" Jag älsakr att shoppa:P



Jag ska sova nu! Natti Natti

2009-03-19 @ 00:06:18
URL: http://amandarieem.blogg.se/new

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback