Förkyld

Idag har jag varit på polisstationen och gjort en anmälan och berättat om hela händelsen. Var inte så jobbigt som jag trodde, och jag fick prata med en kvinnlig polis. Gick rätt bra, bara det att det var lite jobbigt att prata igenom allt helt öppet. Är ju van att linda in det hela, och skita i detaljer och sånt.. Men nu fick jag beskriva allt. Känns skönt att få det gjort, men jag vill ändå inte göra om det :> Hoppas jag slipper rättegång och sånt skit.. Det orkar jag inte.

Allt knallar på för övrigt. Även om jag är förkyld med feber så är det lugnt x3 Kollade just på Feast. Döläcker film om man frågar mig ;> Love it! Precis min stil. Ska eventuellt till skolan och filma imorrn... Får se hur hög febern är och hur förkyld jag är.


Muuums ;> Eller vad? ;D

Kommentarer
Postat av: Christian

Anmält vad? skriv pm på bilddagboken eller maila och berätta :)

2009-02-18 @ 15:24:50
URL: http://widelund.blogg.se/
Postat av: Alexandresen

va de en bra film?=)

2009-03-01 @ 01:49:01
URL: http://alexandresen.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback