Massor av plugg

Nu har vi verkligen en massa pluggiga läxor och prov som hopar sig runt knutarna! Blir en hel den pluggande i helgen kan jag tro. Det som väntar är; Muntlig redovisning i svenska (Valfritt ämne, jag har valt råttor) i morgon , matteprov på tisdag, och på fredagen nästa vecka är det historiaprov. Suck.. Jag har inte nog med energi känns det som :D

Aja, det får gå bra. Knarka kaffe och värktabletter mot den fruktansvärda mensvärken, inte kaffet btw, det är för tröttheten!

Idag var jag med på den "fruktade" idrotten som jag hatat hela 7-9an och nu äntligen lyckades vara med i på foto&film för första gången. Ombytet är väl boven i dramat, som jag hatat lika mycket som fjortisarna i min föredetta klass. Ombytet före idrotten gick som smort och var ej farligt alls ^^ Men det var liiite knepigare efteråt. Duschade var enkelt eftersom bara jag och Eimi var i duschen för tillfället, men jag tyckte inte om att byta om med 20 pers till som jag inte känner överhuvudtaget.. Usch, panik och fobi! Och alldeles för liten handduk xD

Men imorgon då, ska jag redovisa om råttor i klassen ^^ Är taggad som fan, och glad som attan för att jag ska få visa upp underbaringarna i skolan ;) Men jag känner mig ganska väl förberedd och är inte det minsta nervös ^-^


Shake that ass for me! ;)

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback