tisdag

Skön dag. Har jobbat från 10-15.. Skulle börjat nio om det inte vore för att jag missade bussen på morgonen. Vi håller på att röja upp på hela gårdsplanen på tunalid. Det är ganska drygt att kratta när det blåser så pass mycket som det gjort idag. Men det ser snyggare ut för varje dag, tack och lov.

Efter jobbet kom Jimmy och Hannah hit en sväng. Vi drack kaffe och gjorde typ ingenting, men sen drog dom igen. Resten av dagen har jag läst. Nu på kvällen har jag spelat lite och kollat runt här. Segt eller vad?

Imorgon ska jag se om jag lyckas komma upp i tid och eventuellt åka 7:15 bussen för en gångs skull! Då blir stallpersonalen glad över förstärkningen vid mockningen som görs på morgonen.

Känner för att festa nån dag.. :o

Kommentarer
Postat av: Alexandresen

god natt och sov gott för nu ska jag sova :) Ha en fin onsdag :)

2010-04-27 @ 23:28:10
URL: http://alexandresen.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback