Söndagsdygnaren

Godmorgon! Dumma mig som dygnade söndagsnatten bara för att inte sova över på måndagmorgon. Fan vad trött jag var igår bara därför! Jag och Åsa tog en kaffe på skutan och myste sedan i solen vid möljen. Solen värmde otroligt skönt! Vi hade nog kunnat sitta där hela dagen om det inte vore för att jag skulle hem.

Var vaken till ungefär 19 innan jag däckade med boken i handen. Det gick inte att sysselsätta sig tillräckligt mycket tydligen. Naturligtvis vaknade jag 23 också bara för att jävlas med mig själv. Irriterande men sant. Men det finns nog nått bra med det hela också eftersom jag kunde passa på att borsta tänderna, byta kläder och stänga av datorn.

Jag lyckades faktiskt somna trots att jag sovit flera timmar. Men det varade inte hela natten. Vaknade nämligen minst två gånger till innan jag klev upp idag. Senast jag kommer ihåg var klockan tre och då passade jag på att ställa klockan på 5:30(!) eftersom jag egentligen kände mig ganska pigg.

Om inte alltför lång tid ska jag ta bussen eller tåget in till stallet och jobba. Jag hoppas att det här sega dygnet kan göra så jag får ordning på min konstiga dygnsrytm!


Tack för igår syster.. Jag behövde verkligen en kram! Old pic..

Kommentarer
Postat av: Neha

Söt bild:D

2010-04-13 @ 13:47:46
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback