härliga helg!

Hur ska jag sammanfatta den här helgen då?

- Fredag
Dagen började med att åka till stallet och jobba. Vi håller på att röja upp all skit på stallplanen, så det är vad jag har gjort under dagen. Krattat bort spån, hö och löv. Måste säga att det var skönt att sysselsätta sig.
När jag tog rast och drack te så kom en skum utlänning från irak fram till mig. Han kunde svenska ord, men fan heller att han någonsin sa en mening i rätt ordning. Det var skitsvårt att förstå honom, men det gick. Glad och trevlig var han åtminstone!

Senare åkte jag hem och packade innan jag tog bussen för att möta Åsa som skulle vara med och gratta Hannah. Väl framme hos Hannah så mötte jag mamma i dörren. Wtf? Hade helt glömt bort att hon skulle vara där. Anledningen var då för att hon fixade smörgåstårta till festen. Den var uppskattad av alla under kvällen!

Vi började dricka runt sex-sjutiden. Jag smaskade på wasabinötter och smörgåstårta förstås. Trevligt var det! Jimmy bestämde att vi skulle köra ölspelet. Vid det här laget var vi ca 6 pers som var där. Dags att smygstarta tydligen. Det var jag, Åsa, Hannah, Jimmy, Olle och Norre tror jag. Inte långt efter detta ramlade Jennifer och Filip in.

Någonstans under vimlet så började jag och Åsa bli ruskigt sugen på att dra ut. Det trillade in fler och fler människor som jag inte ens kände och plötsligt blev jag danssugen och kände att jag inte orkade sitta still och chilla med folket här. Jag ville ut och dansa! Sagt och gjort. Åsa och jag låste in oss på toaletten och fixade oss för fulla muggar. Fick i mig mina 8 smirnoffar under kvällen.

Vi drog när klockan var runt 23. Det knäppaste vi gjorde under kvällen tycker jag var när Åsa tyckte vi skulle byta om vid scoutstugan! Vi slet av oss kläder och bytte om där. Jag hoppas VERKLIGEN att ingen såg oss. Men när jag väl fått på mig jeansleggins och vi var påväg bort mot krogen så ångrade jag mig. Jag fick alltså strippa loss mitt ute på håsta IGEN och byta tillbaks till mina jeans! Vi ringde Olle och sa att jag skulle betala in honom. Vi trodde att inträdet skulle kosta 40, men det visade sig senare att det kostade 50. Så mycket pengar tog jag tyvärr inte ut.

Jennifer och Olle skulle göra oss sällskap ner till bockarna, men karljäkeln var på TOK för full för att kunna gå upprätt. Rätt som det var trillade han rakt på axeln och vi fick kämpa för att få upp honom. Eftersom Jennifer inte hade leg och Olle inte hade pengar för att komma in så slutade det med att båda dom drog. Jag betalade in mig och Åsa och vi sprang in ensamma. Dock gick vi ut ca 10 minuter senare och betalade in Norre som hade 20 spänn medan jag hade 30.

Vi hade hyfsat kul där inne. Jag och Åsa blev bjudna på 2 tequilashots var, men senare var jag sugen på fler av dem och jag gick och köpte två till åt mig och någon drinkt till Åsa.

Kvällen slutade inte så bra.



- Lördag, söndag
Dessa två dagarna har jag bara tagit det lugnt med Jimmy och Hannah. Filip kikade in på lördagen och spelade sällskapsspel med oss. Det var hur roligt som helst!

Tack för helgen! Jimmy och Hannah gjorde den helt underbar.

Kommentarer
Postat av: Alexandresen

låter som en okej helg :=) ha en fin måndag:)

2010-04-19 @ 10:59:37
URL: http://alexandresen.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback