på gott och ont

Jag och Eimi har pratat ihop oss och ska försöka ta tag i skolan på riktigt för en gångs skull! Får se hur bra det går :D Men ja, tumme upp och massa pepp till oss. :>



Den här helgen har varit rätt bra. Massa garv med Eimi kan jag lova! Vi har fan skrattat hela jävla helgen, och roligt var det! XD Ett gott skratt förlänger livet säger man ju. Vi kommer leva förevigt ;) btw så rullar vi fram nu !



Dock har en riktigt hemsk händelse ägt rum också.. :C Pelle har nämligen gått bort.. Vet inte hur gammal han blev egentligen, men antagligen rätt gammal.. Gosade med honom in i det sista, han både ploppade och knastrade. Jag älskar dig verkligen Pelle.. Du gick rätt in i hjärtat på mig din lille jäkel <3

Kommentarer
Postat av: Alexandresen

SV: Hur dog pelle? :O:( Du som verkade så glad när du hade fåt honom :( men en sak ska du veta o de e att han kommer att vakta dig som en ängel över dig. Jag hoppas att ni lyckas med skolan :) Lycka till med skolan :=)

2009-03-30 @ 12:18:50
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Postat av: Isa

PEEEEELLEEEEEEEEEEEE :'(

2009-03-30 @ 16:05:02
Postat av: Eimi

RIP Pelle <3 :/

2009-03-30 @ 18:01:11
URL: http://eimisnell.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback