sjuk rolig kväll igår :>

Igår följde jag med Louise och Annelise på inflyttningsfest hos Andre. Hans lägenhet var fräsh som fan tycker jag, och vi hade verkligen jättetrevligt där borta!
Kareoke och massa skoj. Plus att vi sjöng medan en kille spelade gitarr, bara tenacious D låtar! Kan det bli bättre? No way! Go kväll som satan, även om jag trodde det skulle gå dåligt med den lilla sprit jag hade. Var dessutom sjukt sugen på smirnoff. Louise var snäll och delade med sig av sin cider, också delade vi på en cider vi spetsat med min hb. Var grymt kul att shotta med Annelise också! ;D
Lite senare rökte vi vattenpipa, och rökte dessutom nästan hela kvällen. Var grymt, blev yr och rolig i skallen, men sen blev det drygt eftersom illamåendet kom XD Var som de gånger jag testat snusa. Satan i gatan säger jag bara. Tur att klockan tickade, var ändå dags att dra sig hemåt. Superkul att Sebbe dök upp också med kameran och allt :>

Go kväll allesannans!


Självaste partyvärden


Brudarna Louise och Annelise ;D


Jag (Ser inte klok ut) & Sebastian

Kommentarer
Postat av: Säbbäh

Men vadå ihopkrympt näsa? ._.

2009-03-07 @ 19:17:28

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback