School

Jaha nu sitter jag här på morgonen igen och ska snart iväg till skolan. La mig vid 23 igår och vaknade 5 av någon konstig anledning?! Knäppt. Det var lika igår också när jag la mig tidigt. Hoppas det inte blir en vana.

Undra hur denna dagen blir då.

   
Nu har jag fått höra olika åsikter om dessa. Vilken bild gillas egentligen mest? Jag vet faktiskt inte varför jag gillar den svartvita versionen bättre. Ögonen ser ju alldeles svarta ut.
Valde även att visa en suddig och mer "anonym" version av bilden.


Den här bilden på mig gillar jag skarpt. Vet inte varför, men jag tror det har att göra med att jag ser hemskt glad och lycklig ut. Glädjen lyser ur ögonen på mig, trots att det ej fanns någon på riktigt.

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback