Bättringsväg

Idag mår jag mycket bättre än jag gjorde igår. Börjar äntligen bli frisk! Blev sjukare och sjukare hela tiden men så plötsligt idag vänder det helt. Det kallar jag tur. Har nästan ingen feber alls längre heller! :D
Var nyss ute och sprang runt i snön med Zeke, så nu fryser jag tårna av mig.
 Imorrn ska jag tillbaks till skolan igen. Har inte vart där på ungefär en vecka nu. Först av andra anledningar, men den här veckan var det på grund av förkylningen.

Hmm känner mig rätt uppåt idag. Tack och lov att jag drog mig till station här om dagen. Det var nog det smartaste jag kunde göra. Det luktar kaffe! Precis i rättan tid också.


Bjuder på lite bilder jag fotograferade tidigare idag.

 
 
Det är den sista bebishonan som finns kvar från kullen. Om man bortser från tjejen jag tänker behålla :>

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback