både bra och dåligt

Har umgåtts litegrann med Johan idag (tisdag) eftersom han behövde annat att tänka på efter en otäck händelse. Tror nog att jag och Simon lyckades muntra upp honom ganska bra med skratt och tokigheter. Vi började även kolla på sagan om ringen trilogin. Alltid lika bra! Trevligt var det.

Senare har jag haft vad jag måste jag säga, lättnadens samtal! Har oroat mig litegrann för vissa saker, men allt löste sig jättebra bara genom att prata idag. Jag är ruskigt glad att vi fick det gjort också, så det slipper bli fler missförstånd.

Synd bara att pappa varit som han var idag... Det enda negativa på hela dagen. Tur att jag inte låter det tynga ner mig. Större delen av dagen var ju toppenmysig med Olle :)



Kommentarer
Postat av: Agnez

Tummen upp för det :)

2009-12-06 @ 21:58:03
URL: http://agnezzthecookie.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback