Snart skola

Ja snart ska jag springa iväg till bussen som tar mig vidare till skolan. Det är en kylig morgon, så nu lär man klä på sig lite varma kläder. Min tjockismjukmyspys-tröja passar nog utmärkt :) Har inte hunnit tvätta och fixa håret ibland, så det känns extremt ofräsht >< Kanske, kanske kan jag göra det hos Åsa efter skolan. Om jag har tur då ^^ Jag ska nämligen kila hem till Åsa en sväng och hälsa på hennes katt, bland annat, fram tills det då Christian slutar jobba. Då ska jag till honom :> Guuut.

Vet inte när jag kommer uppdatera bloggen nästa gång. Antagligen imorgon efter skolan. :P

SKÄRP DIG! :D Gick ju inte förstora skärpet i senaste inlägget :(



Cya later then...

Kommentarer
Postat av: Åsa

klart du kan fixa håre här, så blir det varje gång haha XD Jag och Challe väntar på dig!

2008-09-02 @ 09:08:52
URL: http://asajuntti.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback