Smörgåstårta till frukost

Idag vaknade jag av att pappa kommer och säger åt mig att jag måste ringa till skolan för att sjukanmäla mig. Han har en kopp kaffe med sig till mig, och säger att "nu är det fest!". Vadfan är på gång nu, börjar jag fundera, men det visar sig att mamma bakat smörgåstårtor till någon hon känner, och att det blev en massa ingredienser över som hon sedan använde för att baka en till, åt oss med! Hmm. Hängde ni med nu? Det gjorde fan inte jag xD Trött och sjuk som jag är.

Jag knallade då som sagt ner till nedervåningen och skar mig en bit jag också, och gott var det! Fast jag är mer förtjust i en av de andra sorterna mamma brukar baka. Blev ganska mycket pet och så, men det var det värt.

         
Tårtan                                    Min portion

Nu piper det en massa från Sallys bur. Låter som att hon misshandlar bäbisarna, men det vet jag att hon inte gör. Jag ska fota dom mer senare, så ni får se hur dem växer ;)


Har börjat leka lite med färger i ps nu :>
Kul när man äntligen lärt sig hur det går till! Fler exempel nedan. Klickbara.

       

Kommentarer
Postat av: Christian

Så sjukt fina bilder :) <3

2008-09-09 @ 16:51:40

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback