Sjukling

Idag är jag sjuk :( Fyfan asså. Jag är glad att det inte var närmare fredag, för jag vill verkligen inte att den dagen ska saboteras ^^ Snacka om att jag känner mig trött och sliten nu.. Sally är smällfet, och ungarna ploppar väl ut när som helst. Gud vad spännande det ska bli! :D

Gårdagen var jättemysig med Christian, Åsa och Andreas. Vi åt pizza och kollade på film. Kan hända att jag somnade litegrann, men vad gör det i gott sällskap? (A) Nä men det var ju såå mysigt att ligga i Christians knä :D Sov hos honom iaf, och vi la oss vid 11-12 har jag för mig. Göött :> Pigg och glad idag då. XD Eller inte.. :)

Nu, trots mitt tillstånd, ser jag verkligen fram emot fredag :D Kan hända att jag blir hemma imorrn med, men låt oss hoppas jag slipper det... Magsjuka är inte att leka med :/

Har fått ett par örhängen och en liten söt sminkväska av Juju. Köpt från kina faktiskt ;) Örhängena tänker jag nog ha på gfesten ^^ Låt oss bara hoppas jag slipper tappa dom nu då >< Gud vad skönt egentligen att sitta och mysa med ett varmt täcke framför datorn! :D Annars hade jag varit på g med att knalla runt på stan med Åsa nu, antagligen :) Hoppas du hittar nått fint till gfesten stumpan <3


Fetknopp <3 Min älsklings-sötphöt-råttis <33 :*

Kommentarer
Postat av: Åsa

Gick inte på stan idag, men imorrn. In och kommentera på min blogg du med!

2008-09-03 @ 16:56:38
URL: http://asajuntti.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback