Nyvaken och flurig

Jag vaknade för ungefär en halvtimme sedan och skulle gladeligen stannat kvar i sängen ett tag egentligen. Men det kunde jag inte eftersom jag var tvungen att kliva upp för att låna pappas telefon och sjukanmäla mig. Här sitter jag nu, och längtar efter en kopp te med honung och kanske nått att äta. Jag har ju knappt ätit sen jag blev sjuk ju! Blir man frisk om man inte äter? Nej precis.. Dags att ta sig i kragen och äta trots den minskade aptiten! (det går väl som det går...)

Igår såg jag och Isabelle filmen Bugs. Den var verkligen inte som man tänkt sig! Dem flesta tänker sig väl en massa äckliga insekter som kryper in i huden på människorna (eftersom det är typ så på omslaget), men sen visar det sig att filmen är helt skruvad! Det är ingen "blodblaskarfilm" iallafall, och jag garanterar att vem som helst törs se den.

Det är inte en sådär jättejättebra film som man bara vill se igen och igen! Men den är inte dålig heller. Fast hade det varit en blodblaskarfilm så hade den vart en sån där jättejättebra film enligt mig :>


Här är en bild på Puff när han fortfarande är liten :'D

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback