Längtan..

Nu sitter jag här och längtar efter dig :') Imorgon börjar jag klockan nio och slutar inte en sekund senare än 14:55. Myspys imorrn kväll lär det bli, och på onsdag har vi första idrottslektionen :| Jag längtar inte... Ska nog välja den där "komma igång" gruppen. Annars lär det bli skiiit igen.. Well, klockan tickar och närmar sig nio. Vid Elva ska jag väl försöka lägga mig antar jag. Ser fram emot morgondagen och hoppas verkligen vi kan få sätta igång i skolan nu. Less på att vänta och lyssna, jag vill få nått att tänka på. En hjärnskrynklare vore finemang.

Skönt med skärp! Byxorna åker inte ner till knät längre :'D



Copyright by Nathalie Andresen - 08 ©

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback