Fryser och är trött

Tror jag håller på blir sjuk :/ Är trött, hängig, snorig och så fryser jag som sjutton. Tog tempen och jag ligger lite över normalt >< värst är att jag fryser som sjutton! Men vi har inte direkt det varmaste huset heller :S Basta nu skulle vara det ultimata. Eller en varm brasa, varm choklad och mys med film.. Men har man inget roligt sällskap så blir det ändå inte varmt och mys xD

Inte kan jag lägga mig och sova heller. För då vaknar jag väl mitt i natten xD



Edit: Kom på att jag berättat i bloggen flera gånger om matteprov och redovisning osv men inte ens sagt hur det gick ;D Men jag fick VG på matteprovet jag påstod att jag absolut inte kunde, och fick dessutom VG+ på muntiga redovisningen om råttor :> Fett nöjd!! >:D

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback