Bor hos Jimmy i helgen

Den här helgen bor jag hos Jimmy eftersom mina föräldrar ville ha en helg för sig själva. Satt här och spelade hela natten igår och åt mat medan Jimmy var på krogen.

Innan jag åkte till Jimmy var jag med en vän en sväng eftersom Jimmy inte kunde ge mig nyckeln direkt, och när jag väl skulle till Jimmy satt jag och väntade i trapphuset ngn timme. Senare ringde Jimmy och sa åt mig att hämta nyckeln nere på bockarna, så då fick jag gå dit och göra det. När jag väl var hemma hos Jimmy såg jag att det inte fanns någon mjölk, så då sprang jag ner på hemköp och fixade det också. Tre liter var allt jag hade råd med och när jag kom till lägenheten igen gjorde jag mat till mig själv. Var faktiskt gott ^-^



Sen duschade jag, kollade massa på film och spelade hela natten tills jag kände på mig att Jimmy var på g. Jag sprang och kollade i kikhålet och såg Jimmy klampa upp för trappen. Vilken tillfällighet va?! :O Jag måste vara synsk ;) Då släppte jag in han och inte så mycket senare låg jag i hans bäddsoffa och sov ^^

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback