Vilken dag!

Vi sågs ju imorse så det behöver jag inte prata om. Men hela dagen har varit knäpp i princip ;o

Börjar med att vi sitter i aulan och kollar på film "The Beach" och brandlarmet drar igång. Inte vilket brandlarm som helst heller, utan det märkligaste jag någonsin hört! Inte nått vanligt tjutande, utan det var först typ "piip piip piip piip" och sen börjar en gubbe prata och säger nått i stil med; "Viktigt meddelande. Utrym lokalerna omedelbart och bege er till närmaste utgång. Eldsvåda har utbrutit i byggnaden." Och inte nog med det! Nä sen piper det igen och mannen upprepar, på engelska! >< Vi gick mot utgången men när vi tänkte gå upp och hämta jackorna så var det smockfullt med folk i trappen och alla gick neråt, så det var i princip omöjligt att ta sig fram. Vi fick så lov att gå ut klädd i tshirt... Snacka om frusen jag var in i märgen efter det!

När vi senare var påväg hem i bussen så kom en extrachaffis fram till sätena och ber oss fylla i en rapport om vad vi tycker om xtrafik. Senare hoppar även en till av x-trafiks personal på och säger att han ska göra en biljettkontroll! Det har jag då minsann aldrig varit med om förut. Visade busskortet bara också var den saken avklarad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅHH! nu får du berätta! ;) vem träffade du?! är det den jag tror kanske?!!! :):)

2008-11-24 @ 20:47:43
URL: http://asajuntti.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback