Söndag

Så jäkla seg dag det här verkar bli. Det är dimmigt och tröligt ute så man blir nog inne hela dagen idag. Helgen har skuttat förbi i en mystisk fart, men så är det väl alltid?

Min kusin Billy ska komma hit idag. Han ska nämligen flytta hit och bo här mån-tors och hemma hos sin pappa på helgerna. Varför ska jag nog inte gå in på här, men vi fungerar ungefär som hans fosterfamilj nu.

Idag måste jag nog se till att städa rummet och fixa med alla burarna, så det blir nån ordning på rummet nån gång. Vilken rolig söndag det här kommer bli! Hahaha. Well jaja. Hoppas ni har roligare än mig..


Trionetta på bilden :>


Edit: Fick lite roligare senare, då jag åkte iväg och tränade litegrann med min kompis :)

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback