G-fest :>

Gfesten igår var skiiitrolig ^^ Även om killarna alltid är så galna så är jag väl ändå minst lika galen ;D En x klasskompis höll på att försöka ragga upp typ alla gamla klasskompisar. Shit vad vi skrattade åt honom :> Det var inte så jätteläckert när han stog och juckade mot ens rumpa ^^' Det hjälpte inte HUR mycket vi än försökte gömma oss för honom xD Jag och Sara ställde oss och dansade som attan men han dök ändå upp och höll på där bak XD Nädu.. Han tände nog bara till på min och Saras läckra dans XDDD Blev med på en bild :|

Kul med efterfest iaf. Mötte Norre från Halloweenfesten igen :> Så jäkla gullig kille alltså. Synd att jag var för blyg för honom idag, annars vet jag inte hur kvällen slutat :D Vi gick nämligen ut och tog luft ensamma han och jag :) Shit, synd att jag nyktrat till.. Annars hade jag kunnat svara på kyssen han tänkte ge mig, och suttit i hans knä :( .. Men jag var alldeles för blyg :S JAG HATAR ATT VARA BLYG OCH INTE VÅGA NÅTT ><


Sara, jag och Eimi - Klickbar bild :>

Kommentarer

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback