Festade igår

Förfestbilder + bilder innan smink & hårfix
   


Igår blev det partaj med Jimmy och Hannah! Började med en lyckad förfest hemma hos Jimmy och sedan stack vi till någon som hette Johan. Var superkul och jag träffade Andre hos Johan. Han höll just på att greja iordning en vattenpipa när jag hälsade. Johan var skitschysst och trevlig iaf, och honom pratade jag med nästan hela kvällen ;D Fast lite senare spårade både jag och Hannah ur kan jag tro, grinade och höll på. Tror jag fick i mig lite väl mycket sprit ^^'

     

Vi gick ganska tidigt har jag för mig. Jag hotade ju någon med sprit när han kallade mig och Hannah fjortisar. Själv minns jag det inte ens. Har lite blackouter i slutet av kvällen. Minns att Hannah hade sprungit iväg och att jag och Jimmy letade efter henne. Jag halkade och slog mig rejält med blåmärke och allt på armen som inte kändes då, men jag kan lova att det känns nu! Vi hittade Hannah och drog hem iaf, men från det att vi hittade henne och att jag skuttade i säng har jag inget minne alls!



Nu efteråt har jag förstått att jag tydligen hängt ut genom fönstret och spytt ^^' så idag fick vi gå till grannar och be om ursäkt eftersom spyan träffat fönsterrutorna på väg ner. Jag skulle seriöst aldrig spy utmed fönster i vanliga fall! :O Sjuuuukt..

Idag har jag varit med Hannah och slappat bara. Jimmy jobbar, och fasen vad illa jag mått hela dagen..

Godis och film med Hannah var då mysigt iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Christian

Haha, ja man kanske ska ta det liiiite piano med spriten :p

2008-11-02 @ 01:00:06
URL: http://widelund.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback