Festade igår också



Yes, klockan 23 inatt blev vi inbjudna på halloweenparty Jimmy, jag och Hannah. Mitt i the grudge filmen sminkade vi oss och plattade håret (Inte Jimmy ofc). Väl framme "attackeras" vi av en zombiedoktor som hade yxan i högsta hugg och med inälvorna hängandes vid knäna och blod fulla sig! (Erik Norbeck)



Väl där ser vi till att dricka nåt, nyktra som vi var. Och då fick vi rom(!!) skitäcklig och stark. 75%igt tror jag det var xD Testade dricka det rent och jag kan lova att jag blev varm sen! Drack iaf nästan ingenting på festen men var glad och halvlullig ändå :) Nedan är bilden på min romblandade drink xD Skitäcklig. Fejkblod i taket ;O



Norre(?) och jag pratade typ nästan hela kvällen och fan han var rolig han xD Utklädd till galen pianist, klädd i frack (som blev förstörd av fejkblod senare) och hade tuperat hår. Han var snäll och rolig iaf. Även om han var "lite" full xD
Eftersom Erik Norbeck var massa beväpnad med fejkblod så dröjde det inte mer än en kvart innan allas kläder var förstörda och även frisyrer, sminkningar osv.. Blod överallt! Själv hade jag i ögat, och det var inte lite det sved!



Kommentarer

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback