Engelska provet..

Fick tillbaks resultatet på ett engelska prov vi gjort nyligen idag. Fail säger jag bara. Var ganska nära gränsen till g men det blev ett ig. Surt att få ig på ett prov som jag lätt fått vg och möjligtvis mer om jag bara lagt ner minsta krut på skiten. Plättlätt prov. Det var mest glosorna det körde sig på eftersom jag knappast gjort våra läxor. Glosorna förlorade jag en hel hög med poäng på. Resten hade jag klarat nästan felfritt :/ Förutom sista delen som Eva inte förklarade spec bra för mig xD Missförstod uppgiften helt.

Känner mig sjukt deprimerad efter det här misslyckandet.. Kan inte minnas en enda gång jag fått ig på ett engelska prov.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag vill inte ha en katt som pissar överallt, som framförallt hanar har en tendens att göra :) Självklart är det inget jag glädjs åt att göra, men jag vet att både vi och Challe kommer må mycket bättre av det. Och eftersom att Challe fortfarande är kattunge så vet han inte skillnaden mellan att vara normal och könsmogen. Om dom däremot är fullvuxen när man kastrerar kan det leda till aggrisivitet och så. :)

2008-11-26 @ 21:04:21
URL: http://asajuntti.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback