Idag var en onödig dag men ändå ej

Idag hoppade jag över idrotten, vilket gjorde att jag bara skulle behöva gå på engelskan och matten, dvs jag började inte förrän 12:05. Tar 11:25 bussen in till stan och kliver på kristinebergbussen som går 11:45 också kom jag fram med nöd och näppe till skolan klockan 12. Springer in och hämtar engelskaprylarna, men ser inte en kotte från min klass. Blev såklart rädd att jag redan var sen så jag skyndar upp till vår sal men upptäcker att den är tom och inga lampor är tända.

Vafan?! Tänker man och börjar gå neråt mot trappen. Där möter jag Agnes och Frida från min klass som säger att vi inte har några lektioner för lärarna är sjuka -.- nödvändig dag...

Skrev till Hannah och hon sa att det var ok att jag åkte till henne så tidigt som det blev, också gick vi och köpte massa julklappar :> Sjukt trevligt. Tycker bara synd om Hannah som fick bära så sjukt mycket varor hem själv! ;o


Jag och Hannah på fest för en tid sedan :>

Kommentarer
Postat av: Eimi

Ja, jag såg att Agnes skrev på sin blogg att de va sjuka..! Snopet! xD

2008-12-03 @ 20:26:16
URL: http://eimisnell.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback