Random-inlägg

Nu sitter jag här igen. Dricker kaffe och har det mys. :> Har börjat fundera på det här med att det är g-fest på fredag. Hur kommer det sig att dom sätter det på samma dag som första marknadsdagen? Well.. Marknaden håller på hela helgen, så jag tänker knalla iväg med Åsa på g-festen! :D <3 Ska bli kul som attan. Får bara se om jag hittar någon vettig klädsel och dricka. Shoppa någon?! ;O Jag har fan inget nytt.. Tråååkigt..

Fan. Mitt kaffe börjar bli kallt.. Oooh vad jag längtar efter råttbäbisarna nu :'D Tonerna ur "you raise me up" av Josh Groban strömmar ur högtalarna. Så skön och fin låt ^^

Nu känner jag mig äntligen peppad att börja sätta igång med skolan för fullt! (Y) Skönt att jag inte är så där jätteskoltrött längre. Till och med historian på måndag känns helt ok. Aja.. Nästan iallafall X'D

Bild från Hölick..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Härligt att det går bra med Cristian! Jag har kläder du kanske vill ha här hemma, men då får du bannemej komma in nåt innan flytten för då åker RUBBET! Saknar dig gumman! <3

2008-08-31 @ 21:38:56
URL: http://asajuntti.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback