Laddar för fullt

Fan, nu känns det som att jag börjar bli redo för ett nytt "börjarår" på gymnasiet ^^ Tyckte det var grymt jobbigt med ny klass och allt förra året, men nu har jag ju en ny chans att göra det bättre än förra året jag började på gymnasiet ;) Laddar som fan nu iaf, och börjar redan planera vad jag ska ha på mig osv ^^

Det gäller att vara positivt inställd så går det nog superbra! Jag känner till två stycken brudar som ska börja samma klass som mig redan ^^ 91:an Eimi, från min förra klass i 7-9an och även i låg/mellanstadiet, så henne känner jag. Också Sofia, som sommarjobbade på samma ridskola som jag den här sommaren. Gött. Man är inte helt vilse då med andra ord. Men fröken Nathalie Andresen kan väl aldrig vara vilse? ;)

Well.. Önska mig lycka till XD


Kommentarer

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback