Första "skoldagen"

Idag är första dagen som vi skrivit i vårt klassrum ;) Och vi fick även vår första läxa! Vilken läxa sen då.. Typ, ta med lås imorrn xD Vi skrev loggbok om Hölick iaf, och självklart kommer jag på en hög med grejer att skriva när jag redan lämnat in min bok. Det är typiskt mig.

Senare delades vi in i grupper och fick springa runt på skolan och hitta svar på en massa frågor. En av uppgifterna var till exempel att räkna alla lampor i entren. Haha, nödvändiga uppgifter. Det var mest för att vi skulle lära oss skolan kan jag tro.

Fy tusan! Nu börjar Sally bli rund om magen. Runt 1-5:e kommer bäbisarna och jag längtar verkligen :> Spännande som attan. Ska se om jag kan ta nån bild på hennes tjockismage :D Nu matchar vi verkligen varandra Sally och jag XD



Kommentarer
Postat av: Åsa

mäh, du är ju inte rund om magen. Har du bestämt hur du ska göra med bäzarna? Om ormarna ska få dom eller om du tänker sälja? Gå in och kommentera min å! :) <3

2008-08-28 @ 14:52:20
URL: http://asajuntti.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag förstår faktiskt inte varför du inte gör så.. Det är smart, och du tjänar pengar. :>

2008-08-29 @ 08:39:48
URL: http://asajuntti.blogg.se/

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback