Första dagen...

Ja första dagen var helt ok. Imorrn ska vi åka och övernatta på hölick. Så får vi se hur det går. Det ska tydigen bli regn.. Jag som inte ens har några regnkläder ^^ Haha jaja. Man dör inte av lite regnvatten! Får se till att ta med mig extrakläder och använda varma tjocka tröjor.

Gud vad jag är trött nu! Klev upp vid nio, och la mig vid 11 igår kväll och ändå är jag trött. Dags för en kopp kaffe nu kan jag tro, så tänker jag se på lite film sen eller nått. Loool vill berätta om en grej för någon, Åsa vet redan, men vill berätta för ngn mer än så. Men veem? :> Isf vill jag ta det på telefon. Kom just på Att Anna också vet (Y) Även om hon inte vet så mycket, hon har bara hört talas om det :P



Kommentarer

kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Latknapp

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentera/kritisera här!

Trackback